pátek 21. července 2017

Hejnová vykročila v Pekingu za obhajobou, Maslák skončil už v rozbehu

Hejnová, ktorej minulú sezónu zničilo zranenia, sa vrátila na niekdajšie úroveň a pred šampionátom taky na druhé miesto svetových tabuliek. V úvodnom kole majstrovského závodu v Vtáčím hniezde išla za jednoduchým postupom a potom hovorila: "Od začiatku som sa šetrila, ale bežalo sa mi dobre. Taký čas som nečakala, tak rýchlo som ani bežať nechcela. Som na tom dobre. "

rôsolová bola vo svojom behu druhá v čase 55,33 a tiež ona sa prebila ďalej. Jej čas bol deviaty najlepší. "A môžem byť spokojná," vydýchla si 29-ročná prekážkarka. "Popravde som bola predtým veľa nervózny, až sa čudujem. Ale spadlo to zo mňa. "- viac TU

V koulařském sektore sa predstavili dvaja českí siláci, ich úspešnosť však bola len polovičná .Tomáš Staněk zaostal za kvalifikačným limitom 20,65 o meter a centimeter a obsadil 19. miesto.

To Jan Marcell bol úspešnejší, hoci ani on na limit nedosiahol. Jeho výkon 20,32 metra napriek tomu stačil na postupovú istotu, medzi dvanástku finalistov, ktorí budú večer v Pekingu bojovať o medailovú odmenu, sa dostal z 11. pozície.

"Boli to nervy. Veľké! "Uľavil si koulařský obr po postupe. "Tri ľudí ma ešte mohli preskočiť, stále som sledoval obrazovku. Je to hrozne vysoko, pretože pamätám, že v Moskve postupovalo 19,75. Prvý pokus bol parádny, potom som zkysnul, a tiež som bol uspokojený.Snáď to bude vo finále lepšie. "

Maslák bol vo svojom rozbehu posledné, teda mimo priame postupové pozície a mohol už len dúfať, že jeho výkon 45,16 bude stačiť na šesť postupových časov. Nakoniec bol český rekordman prvý nepostupujúci, 8 stotín pod čiarou. "Myslel som, že tento rozbeh bude najľahšie, ale nakoniec bol najrýchlejší," konštatoval. - viac TU

Druhý deň atletického šampionátu odštartovali chodci a vo 20kilometrovém závode v okolí Vtáčieho hniezda mal najistejšia krok Španiel Miguel Ángel López.Osobným rekordom 1:19:14 hodiny vylepšil svoje tretie miesto z minulého šampionátu v Moskve.

Druhou medailu pre Čínu vybojoval o 15 sekúnd druhý Čen Wang, bronzovú medailu, prvý Chodecká v histórii Kanady, získal v národnom rekorde 1:19:57 Benjamin Thorne.

Zranenie achilovky síce Elišku Klučinovou do ďalšieho dňa sedmiboji pustilo, napriek tomu jej výkon zostal za očakávaním. V prvom pokuse diaľky, úvodné disciplíny druhého dňa, skočila 610 centimetrov a v tých ďalších už si nepolepšila. Celkový súčet 4535 ju usadil na 19. miesto.

Oštep naopak priniesol slovenskej rekordmance radosť a osobné maximum - 51,09 metra a veleskok priebežným poradím.Pred posledný disciplíno u, behom na 800 metrov je Češka jedenásta s 5416 bodmi.

Za titulom smeruje Britka Ennisová-Hillová (5706 b.), Ktorú prenasleduje Holanďanka Broersenová (5620), tretí je Kanaďanka Theisenová-Eatonovho ( 5612).


Žádné komentáře:

Okomentovat